Night Diamond Bloody Red Glow

Pages

Thursday, February 6, 2014

Contoh-Contoh Pelbagai Jenis Risalah Makanan (Kerja Kursus Seni Visual Tugasan 7) Reka Bentuk Iklan.

Hey, Mirz disini.
Telah ternyata die suruh menghasilkan satu bentuk risalah
yang menerangkan tentang keenakan pelbagai makanan tempatan.
Sambil tuh die ada nyata 'syarikat pelancongan' 'mempromosikan'.
Jadi, saya pun pening jugak, macam buat menu ker?
saya pun dgn otak sarcasm saya pikir;
"Npew die tak suruh buat menu makanan tempatan jer." 
Mungkin die menyuruh huraikan cam; nasi lemak ini diperbuat daripda nasi yang berlemak.
Sedap dimakan dengan ayam atau telur, ikan bilis dan kacang goreng? 
Nak terangkan keenakan tu xtau nak huraikan sbb saya sendiri xboleh beza 
rasa makanan. Senang cerite saya makan xde perasaan. hahaha
Jadi agak keliru ar sikit untuk saya paham. So, dont blame me.
Buat ajer apa yang die suruh, ikot jerla tugasan nyer.
Apa2 pun...



Tersebut adalah Contoh-Contoh Pelbagai Jenis Risalah Makanan /Menu

(click gambar untuk besarkan)










Inspirasi untuk Risalah






Idea risalah mmg ar senang dpt kat mana2,
tapi nak carik gambar makanan tu leceh, ada yang kualiti hancor.
Senang cerite, anda pergi kedai makan, order makanan 
pastu ambik gamba, at least 3 gambar untuk satu jenis makanan.
Ingat tau; makanan tempatan. 
Klu Burger Ramli....entahlar. hahaha

Sekian~

2 comments: