Night Diamond Bloody Red Glow

Pages

Wednesday, February 5, 2014

Contoh-contoh Reka Bentuk Landskap Kediaman di Kawasan Balkoni Rumah Pangsa. (Kerja Kursus Seni Visual Tugasan 1)

Yow, Mirz disini. 
Fulamak, Tugasan 1 nih mmg favorite saya. Rse excited lak nk buat.
Hahak, saya mmg suka bab interior dan exterior design nih. 
Klu main The Sims 3, xabes2 nk decorate rumah.
Lagi2 klu apartment, sbb kwsn kecil, rse berkoba2 nak buat. 
Tetapi kena ar rajin, asyik tangguh kang, xbuat jadinye. hoho
Anyway...

Tersebut adalah Contoh-contoh Landskap Kediaman di Balkoni.

(click gambar untuk besarkan)




















Yang nih saya dpt byk cari idea. Rsenye terlalu banyak sgt.
Semua yang hebat2 belaka. Jadi susah nak pilih. hahak
Klu saya hias laman atau rumah The Sims saya,
saya selalu gnekan brang yang murah2 sjer,
pokok mesti bervarisi, tak semestinye satu jenis jer.
Ketinggian dan warna pokok tu pun penting.
Sambil2 tuh, bayangkan ar klu ad rumah tu. hohoho

Sekian~
Semoga maju jaya.

2 comments: