Night Diamond Bloody Red Glow

Pages

Tuesday, February 4, 2014

Contoh-Contoh dan Idea Arca Binaan Daripada Botol Plastik Yang Bertemakan Maritim. (Kerja Kursus Seni Visual Tugasan 4)

Hey, Mirz disini,
 Saya baru sahaja perasan yang kerja kursus seni visual keluar.
Jadi, sorry ar terlambat. hahak Maklumlah, dah tak sekolah lagi, tpi sekolah masih di dalam hati. (puiii!)
Pada mula nyer memang saya dapat carik byk contoh arca daripada botol.
Sudah kali ketiga baca tugasan nyer baru ar perasan ayat 'bertemakan dunia maritim'.
*facepalm* memang susah nak carik contoh yang berlainan. Asyik botol ikan jer.
Dah dapat carik banyak contoh, saya baca sekali lagi, baru terprasan 'Arca Binaan'.
Wadush! Sampai 1 pagi carik, nak tido pun on handset, carik gambar.
Alhamdulillah, jumpe ar jugak yang cantik dan high quality.
Tetapi kebanyakkan die campur pelbagai jenis barang plastik,
Janji gne botol, kne dgn tema.

Anyway....


Tersebut adalah contoh-contoh arca binaan yang saya boleh cari setakat nih.

(click gambar untuk besarkan)






Boleh jdikan Ikan Buntal.















Idea atau Inspirasi













 Okeyh, tu jela, contoh2 nih saya cari dengan titik peluh, darah, tangisan yang tak menjadi, hingus, air liur dan liquid sebagai nyer saya sendiri. Jadi klu boleh, jangan steal. Link aja ke blog ini yow. hohoho

Sekian~
Semoga maju jaya.


6 comments:

  1. hahaha, saya sudah ambil baru jumpa kata ayat 'jangan steal' saya nak gambar saja, nak download, cari contoh x jumpa2 hehhee, kira halal la noh... j

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahak, klu steal cam tu xperla xD jgn lak smua gambar pastu buat blog sendiri. Tu yang saya maksudkan. hehehe =D

      Delete
  2. saya nak minta izin ambil ni boleh? nak print.

    ReplyDelete
  3. berbaloi lah segala hingus dan air liur yang meleleh tu. gambar memang osem. mintak izin nak print letak dalam buku yer... adela dalam 300 copies.

    mintak halal yer, untuk tatapan generasi masa depan ni.. hee kira jihad jugak la..
    kalu tak nak halal jugak...inform yer norhaspalela@gmail.com sob sob..

    ReplyDelete